...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AS

Poznaj korzyści obecności w social media – II część rozmowy z Michałem Ruskiem

Prezentujemy II część wywiadu z Michałem Ruskiem właścicielem www.MarketingFanpage.pl.

Zapraszamy do przeczytania pierwszej części wywiadu dostępnej TUTAJ

Jak widzisz przyszłość świata biznesowego w branży e-commerce?

Statystyki pokazują, że sprzedaż za pomocą internetu wciąż rośnie. Już od dawna obserwujemy zwiększenie nakładu środków na sprzedaż produktów popularnych i masowych. Powstało wiele portalów sprzedażowych działających na bardzo różnorodnych zasadach, również aukcjach, nie wspominając już o popularnych porównywarkach cen. Trend ten nadal będzie się rozwijał, jako że w jednym miejscu można porównać ofertę o szerokim zakresie asortymentu, przeczytać opinie użytkowników, porównać cenę z wieloma innymi sklepami, a to wszystko popijając kawę w domu. Ta forma sprzedaży wciąż się rozwija, co widać w szczególności w branży spożywczej, robieniu zakupów online z dostawą do domu, a nawet produktów indywidualnych tworzonych na zamówienie z doborem wybranych składników, jak ekskluzywna czekolada czy torty okolicznościowe.

Jak stworzyć marketing wirusowy w social media?

Aby stworzyć marketing wirusowy, niezbędna jest strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych komunikatów. Pierwszą informacją z którą ma kontakt odbiorca jest nagłówek, a więc powinien być chwytliwy i zawierać elementy perswazyjne. Gdy już skonstruujemy przyciągający nagłówek, czas na przygotowanie atrakcyjnej, szokującej lub po prostu praktycznej i przydatnej treści, która gwarantuje rozprzestrzenianie się informacji między użytkownikami. Jeśli odpowiednio zorganizujemy komunikat, może okazać się, że przy dużej popularności, koszt jego wytworzenia i dotarcia w przeliczeniu na osobę, może być bardzo niski, stąd tak wysoka atrakcyjność tej formy reklamy.

Kampanie wirusowe uważane są za graniczące z prawem, dlaczego? Czy faktycznie prowadzenie takiej kampanii może zakończyć się sprawą sądową?

W sieci dochodzi do częstego łamania prawa, począwszy od czarnego PR oraz negatywnych opinii na temat produktów, które nie pokrywają się z prawdą, aż po rażące w oczy oszustwa. Coraz częściej słyszy się o artykułach lub informacjach przedstawiających nieprawdziwe, a wręcz abstrakcyjne informacje podawane w social media, które najczęściej sprowadzają się do zakupu produktu lub wysłania wiadomości sms związanych z wysokimi opłatami. Zupełnie inną kwestią są popularne aplikacje wirusowe, które po kliknięciu publikowane są na profilu Facebook, co oczywiście jest niezgodne z prawem. Nie jest jednak zabroniona tradycyjna kampania wirusowa i nigdy nie będzie, ponieważ informacja, która trafia do sieci od momentu publikacji zaczyna żyć własnym życiem, a więc może dotrzeć do milionów odbiorców. Ważne jest jednak, aby sam komunikat nie naruszał dóbr osobistych, ani nie łamał obowiązującego prawa.

Jesteś przedsiębiorcą, który odkrywa swoje know-how oraz wiedzę. Przekazujesz ją w artykułach eksperckich dla wielu magazynów, portali internetowych, a także podczas prowadzenia szkoleń. Dlaczego?

Rzeczywiście, oprócz usług, które świadczę dla firm w zakresie marketingu, kładę również nacisk na społeczną edukację. Mówiąc wprost, zdaję sobie sprawę, że istnieje wielu przedsiębiorców i pracowników, którzy chcą lub po prostu muszą prowadzić podobne działania marketingowe we własnym zakresie. Przekazuję im część mojej wiedzy, nie zachowuję jej tylko dla siebie ponieważ lubię kiedy moi czytelnicy i uczestnicy szkoleń rozwijają się i podnoszą kompetencje razem ze mną. Jednocześnie jestem świadomy, że przekazując moje know how, niemożliwe jest przekazanie wieloletniego doświadczenia oraz wypracowanych umiejętności, a więc nadal moja pozycja z perspektywy zleceniodawcy jest niepodważalna.

   
 

Michał Rusek – właściciel agencji reklamowej www.MarketingFanpage.pl oraz portalu o profilu marketingowym www.MarketingDlaCiebie.pl
Specjalista ds. Marketingu, który wyróżnia się umiejętnościami nowoczesnego copywritingu z uwzględnieniem elementów perswazyjnych. W swoim portfolio posiada liczne kampanie reklamowe na skalę ogólnopolską, setki publikacji eksperckich w magazynach biznesowych oraz portalach internetowych, a także wiele szkoleń w zakresie marketingu. Ukończył Studia Wyższe o profilu Psychologia Zarządzania oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

 


Uwaga, specjalnie dla czytelników Mistrza Branży na hasło „Mistrz Branży” udzielona zostanie specjalna promocja na wszystkie usługi.

Obejrzyj również wywiad video z Michałem Ruskiem na temat wizerunku w sieci TUTAJ.
 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji