Zastanawiasz się, jak przyciągnąć nowych klientów do swojej cukierni? Chciałbyś poznać nowoczesne sposoby na zwiększenie sprzedaży? Szukasz pomysłu na komunikację nowości w ofercie i promocji?
Podobne artykuły
V edycja konkursu Bake & PlayBake & Play #zostań w domu – historyczna edycja konkursu dla młodych cukiernikówUcz się z Akademią Mistrza Biznesu!Weź udział w seminarium Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?, które poprowadzi dr Marek Borowiński,
ekspert w dziedzinie psychologii koloru oraz Visual Merchandisingu. Dowiedz się, w jaki sposób klienci podejmują decyzje w miejscu zakupu, jak postrzegają punkt handlowy, obsługę oraz sprzedawane produkty, a także, w jaki sposób kreatywnie układać produkty, by zwiększyć ich sprzedaż.
Terminy
20.10 POZNAŃ
21.10 BYDGOSZCZ
Rejestracja i szczegóły na stronie internetowej www.akademiamistrza.pl
Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń: 783 942 458
PROWADZĄCY | TRENER
Dr Marek Borowiński
Jest jednym z najbardziej znanych i cenionych ekspertów w dziedzinie psychologii koloru oraz Visual Merchandisingu. Od wielu lat zajmuje się działaniami wspomagającymi sprzedaż. Szkoli pracowników z technik obsługi klienta oraz uczy jak skutecznie budować wizerunek firmy. Jego największą pasją jest kolor oraz jego oddziaływanie. Audytuje sklepy pod kątem zwiększenia możliwości sprzedażowych. Swoja wiedzą i doświadczeniem wspomaga wiele firm i instytucji w zakresie właściwej komunikacji marketingowej. Wykłady i szkolenia prowadzi podczas różnych imprez targowych między innymi EXPO SWEET i POLAGRA. Często występuje jako ekspert m.in. w TVN24 oraz Dzień Dobry TVN.