25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
System studzenia próżniowego: pieczywo prosto z pieca wystudzone w ciągu 2-6 min. do temperatury otoczenia, garownio-chłodnie z natryskowym systemem zaparowania oraz piec obrotowy z wózkiem hertowym - Roto Sole. Te 3 rozwiązania zrewolucjonizowały piekarnie!
„Po co mi marketing, skoro klienci ciągle kupują moje produkty?” No właśnie po co? Postaramy się rozwiać błędne przekonanie, że marketing to jedynie twór generujący koszty, który nie przynosi zysków. Zwłaszcza w piekarni czy cukierni.
Wiele firm Czystego Biznesu przekonało się, że ochrona środowiska ma wymierne korzyści. Pozwala zmniejszyć zużycie energii elektrycznej, cieplnej, ograniczyć zużycie wody i ilość wytwarzanych odpadów. Przynosi również wartość bezcenną - dobrą opinię społeczną.
Ogólnopolski program „Przyjazna Słodycz – słodycz, po którą warto sięgnąć!” trwa już prawie rok i skupia ponad 180 cukierni z całej Polski. Jak program działa w rzeczywistości, a przede wszystkim jak klienci reagują na „Przyjazną Słodycz” – sprawdziliśmy w jednej z katowickich cukierni.
Z muzyką jest jak z kolorami. Odpowiednio dobrana nie tylko dobrze nastraja, ale też dyskretnie nakłania do zakupów. Jak zatem dobrać muzykę w cukierni, by klient dobrze się czuł, a interes kręcił się... w odpowiednim rytmie.