...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • 10 dni bezpłatnych praktyk dla nauczycieli

    10 dni bezpłatnych praktyk dla nauczycieli 0

    Potrzeba matką wynalazków i… genialnych pomysłów. Takich jak ten, na który wpadł Mirosław Łęczycki, właściciel sieci piekarni na Warmii i Mazurach, a który realizuje wspólnie z Krzysztofem Szulborskim, prezesem Stowarzyszenia Kucharzy Polskich. Mowa o projekcie Doskonalenie „Chlebem Powszednim” Nauczyciela Zawodu.

    więcej
  • Tradycja z dodatkiem nowoczesności

    Tradycja z dodatkiem nowoczesności 0

    Wielkanoc bez tradycyjnie przygotowanych mazurków czy bab drożdżowych to nie Wielkanoc. Z drugiej strony tradycja to nie dogmat, który nie podlega zmianom, więc czasem warto ją udoskonalić, dorzucając coś ze współczesności. Przyjrzyjmy się tradycyjnej produkcji wielkanocnych wypieków z uwzględnieniem technologicznych akcentów.

    więcej
  • Informuj klienta: Ile kromek chleba dziennie?

    Informuj klienta: Ile kromek chleba dziennie? 0

    Dla konsumentów, którzy stosują lub będą chcieli zastosować wytyczne żywieniowe GDA, bardzo ważną sprawą jest rzetelna informacja o składnikach odżywczych pieczywa. W tym przypadku chodzi głównie o zawartość węglowodanów.

    więcej
  • Dane osobowe – ochrona i przetwarzanie cz. I

    Dane osobowe – ochrona i przetwarzanie cz. I 2

    Jeżeli jako przedsiębiorca przechowujesz lub wykonujesz jakiekolwiek czynności z danymi osobowymi innych osób (również pracowników), ustawa o ochronie danych osobowych nakłada na Ciebie konkretne obowiązki. Ich niedopełnienie grozi karami finansowymi, odpowiedzialnością karną, może również narazić na szwank reputację firmy.

    więcej
  • Jedyna taka piekarnia na świecie

    Jedyna taka piekarnia na świecie 0

    Zaczęło się od pomocy w sfinansowaniu pomysłu Nyimy Tamanga na piekarnię, która pozwoliłaby wyrwać mieszkańców nepalskiej wioski z marazmu i ubóstwa. Po dwóch latach starań piekarnia ruszyła, a my już myślimy, jak zrobić z niej centrum edukacyjno-kulturowe, które w przyszłości będzie służyć miejscowej społeczności.

    więcej
  • 4xP - czyli podstawy dobrej sprzedaży

    4xP - czyli podstawy dobrej sprzedaży 0

    Czym kupić klienta? Umiejętnie wywołać i podtrzymać popyt na nasz produkt? Wszystko zależy od doboru środków, które skupiają się wokół produktu, ceny, promocji i dystrybucji.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe