25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Wielkanoc bez tradycyjnie przygotowanych mazurków czy bab drożdżowych to nie Wielkanoc. Z drugiej strony tradycja to nie dogmat, który nie podlega zmianom, więc czasem warto ją udoskonalić, dorzucając coś ze współczesności. Przyjrzyjmy się tradycyjnej produkcji wielkanocnych wypieków z uwzględnieniem technologicznych akcentów.
Dla konsumentów, którzy stosują lub będą chcieli zastosować wytyczne żywieniowe GDA, bardzo ważną sprawą jest rzetelna informacja o składnikach odżywczych pieczywa. W tym przypadku chodzi głównie o zawartość węglowodanów.
Jeżeli jako przedsiębiorca przechowujesz lub wykonujesz jakiekolwiek czynności z danymi osobowymi innych osób (również pracowników), ustawa o ochronie danych osobowych nakłada na Ciebie konkretne obowiązki. Ich niedopełnienie grozi karami finansowymi, odpowiedzialnością karną, może również narazić na szwank reputację firmy.
Zaczęło się od pomocy w sfinansowaniu pomysłu Nyimy Tamanga na piekarnię, która pozwoliłaby wyrwać mieszkańców nepalskiej wioski z marazmu i ubóstwa. Po dwóch latach starań piekarnia ruszyła, a my już myślimy, jak zrobić z niej centrum edukacyjno-kulturowe, które w przyszłości będzie służyć miejscowej społeczności.
Czym kupić klienta? Umiejętnie wywołać i podtrzymać popyt na nasz produkt? Wszystko zależy od doboru środków, które skupiają się wokół produktu, ceny, promocji i dystrybucji.