
Przedsiębiorco, nie zmawiaj się: Kontrola UOKiK 0
4 odcinek cyklu UOKiK: Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
4 odcinek cyklu UOKiK: Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!
więcejNiewłaściwy sposób postępowania z odpadami, lekceważenie lub nieświadome naruszenie prawa w tym zakresie może słono kosztować piekarzy czy cukierników. W zasadzie odpady z tej branży są nieszkodliwe tylko z pozoru…
więcejSłowo „polepszacz” mieści w sobie chyba najwięcej negatywnych emocji i skojarzeń związanych z wypiekiem chleba. Z jednej strony polepszacz jest odbierany jako niechciany dodatek, z drugiej strony wydaje się, że trudno bez niego w dzisiejszych czasach bezproblemowo produkować dobre jakościowo pieczywo.
więcejTort na specjalną okazję, na bardzo dużą liczbę gości to już nie lada wyzwanie. Taki tort (najczęściej piętrowy, w dodatku odporny na transport) powinien być idealny, a przy tym jest trudniejszy do zrobienia niż nasze „codzienne” słodkie dzieła. Poniżej kilka wskazówek, jak zabrać się za tak odpowiedzialne zadanie.
więcejZespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim - to właśnie w tej szkole kształci się laureatka wielkanocnego plebiscytu Mistrza Branży - Monika Chorąziak. Uczennica zajęła pierwsze miejsce w kategorii Receptury Ucznia, przygotowując "Kosz Wielkanocny z barankiem".
więcejW branży spożywczej w zakresie czystości mikrobiologicznej nie ma miejsca na półśrodki, potknięcia czy odstępstwa od reguły. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest chemia profesjonalna. Żeby jednak przyniosła ona spodziewane korzyści, musi spełniać określone wymagania i być odpowiednio stosowana.
więcejMuzyka to sprawa wielce osobista, skazana na gusta i guściki. Trzeba się z tym liczyć, zwłaszcza prowadząc lokal usługowy, handlowy czy gastronomiczny. Dlatego najlepiej zdać się na doświadczenie specjalistów od audiomarketingu.
więcej