...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Czy warto mieć e-sklep?

    Czy warto mieć e-sklep? 2

    Dlaczego warto założyć sklep internetowy w naszej branży? Jak go reklamować? Czy sprzedaż słodyczy przez Internet może być opłacalna? Na te i podobne pytania odpowiada Olimpia Jakubczak-Choma, właścicielka Cukierlukier.shoper.pl

    więcej
  • Na chorobowym nie znaczy chory

    Na chorobowym nie znaczy chory 0

    Przeciętnie, Polak choruje 12 dni w roku, korzystając w tym czasie ze zwolnienia. Według przedsiębiorców koszty takich absencji chorobowych kosztowały w 2011 r. zarówno pracodawców, jak i ZUS ponad 18,2 mld zł. Czy wszystkie te nieobecności były spowodowane chorobą? A może pracownik potrzebował po prostu odpocząć na koszt pracod

    więcej
  • www.sklep_online.pl

    www.sklep_online.pl 0

    Ze sprzedażą online jest trochę jak z centrami handlowymi. Możemy ich nie lubić, ale trzeba w nich być. I podobnie jak szybko powstają kolejne centra handlowe, tak rynek handlu internetowego w Polsce będzie się rozwijał najszybciej w Europie. Dla jakich firm wejście w ten obszar będzie najlepszym rozwiązaniem?

    więcej
  • Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów

    Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów 0

    Każda firma jest inna i potrzebuje indywidualnych rozwiązań ubezpieczeniowych. SIGNAL IDUNA dba o to, aby zaproponować rozwiązania idealnie skrojone na miarę potrzeb konkretnego Klienta, biorąc pod uwagę rodzaj prowadzonej działalności, wielkość firmy oraz inne czynniki.

    więcej
  • Koronki krok po kroku

    Koronki krok po kroku 0

    Szukając inspiracji, możemy natknąć się na rozwiązania mające swoje korzenie w kulturze ludowej. Ażurowe dzieła sztuki, czyli mozolnie plecione nitki, stały się inspiracją do stworzenia techniki dekoracyjnej tortów, ciast, lodów, a nawet pieczywa. Dowiedz się, jak wykonać koronki i na co zwrócić szczególną uwagę.

    więcej
  • Polisa idealna

    Polisa idealna 0

    W majowym wydaniu „Mistrza Branży”, w artykule „Sprawdź polisę”, przedstawiliśmy podstawowe zasady, którymi należy się kierować przy zawieraniu umowy ubezpieczenia piekarni czy cukierni. Tym razem skupimy się na modelowej umowie ubezpieczenia. Co obejmuje i dlaczego?

    więcej
  • Ekskluzywne 50m²

    Ekskluzywne 50m² 0

    Małe jest piękne, ale żeby piękna była mała przestrzeń sklepu cukierniczo-piekarniczego, to trzeba się dobrze przygotować. Wnętrze w rozmiarze S to w zasadzie test dla naszego zmysłu organizacyjnego. To także zabawa w kolory i triki, które sprawią, że „zyskamy” więcej przestrzeni.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe