...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Ciągle w pracy - rozmowa z Januszem Dudekiem

    Ciągle w pracy - rozmowa z Januszem Dudekiem 0

    Po 20 latach prowadzenia własnej Piekarni Rogalik w Trzciance (woj. wielkopolskie) Janusz Dudek ani myśli spocząć na laurach. Według niego warunek powodzenia w dzisiejszym „biznesowym gąszczu” jest jeden – właściciele muszą pracować razem z załogą. Drugi warunek to ciągły postęp, innowacja oraz baczna obserwacja rynku.

    więcej
  • Nie tylko radio

    Nie tylko radio 0

    Nie odstraszaj klientów źle dobraną muzyką – zainwestuj w profesjonalistów, którzy opierając się na swojej wiedzy i doświadczeniu unikną muzycznego faux pa.

    więcej
  • Raport KPMG: "The chocolate of tomorrow"

    Raport KPMG: "The chocolate of tomorrow" 0

    Według raportu KPMG „The chocolate of tomorrow” globalny rynek czekolady charakteryzuje się stabilnością i w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wzrastać w tempie 2% rocznie. Producenci działający w tym sektorze muszą się jednak przygotować na rosnące zróżnicowanie gustów konsumenckich oraz zmienność rynków kakao.

    więcej
  • Smak, który wymaga czasu

    Smak, który wymaga czasu 0

    Zwiększanie wydajności produkcji i skracanie procesów fermentacji nie zawsze przekładają się na lepszą jakość i większą świeżość pieczywa. Jednym ze sposobów optymalizacji produkcji i poprawy świeżości i jakości pieczywa przy jednoczesnym zachowaniu dużej wydajności produkcji jest metoda długiej fermentacji ciast.

    więcej
  • Prospona - Owocowe Inspiracje

    Prospona - Owocowe Inspiracje 0

    Prospona najwyraźniej jest w szczytowej formie. Nie tak dawno firma z Nowego Sącza została wyróżniona Godłem AGRO POLSKA 2012, co potwierdza wysoką jakość oferowanych produktów. W portalu Mistrz Branży też nie schodzi z pierwszych miejsc plebiscytów.

    więcej
  • Prawo do świadczenia rehabilitacyjnego

    Prawo do świadczenia rehabilitacyjnego 0

    Ubezpieczony, który po wyczerpaniu okresu pobierania zasiłku chorobowego wciąż jest niezdolny do pracy, może liczyć na uzyskanie świadczenia rehabilitacyjnego, o ile dalsze leczenie bądź rehabilitacja pozwalają oczekiwać, że odzyska zdolność do pracy.

    więcej
  • Czy warto mieć e-sklep?

    Czy warto mieć e-sklep? 2

    Dlaczego warto założyć sklep internetowy w naszej branży? Jak go reklamować? Czy sprzedaż słodyczy przez Internet może być opłacalna? Na te i podobne pytania odpowiada Olimpia Jakubczak-Choma, właścicielka Cukierlukier.shoper.pl

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe