Pokaż się z dobrej strony, czyli co i do kogo mówić o firmie 0
Dlaczego jest tak, że jedną markę lubimy, a do innej brak nam zaufania? Odpowiedź jest prosta: szkopuł tkwi we właściwej komunikacji. Dobra, rozpoznawalna marka to wielka siła.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Dlaczego jest tak, że jedną markę lubimy, a do innej brak nam zaufania? Odpowiedź jest prosta: szkopuł tkwi we właściwej komunikacji. Dobra, rozpoznawalna marka to wielka siła.
więcejZmiana norm prawnych dotyczących treści umieszczanych na etykiecie produktu spożywczego jest powszechnie znana w środowisku producentów, ale jak to zrobić, aby dobrze zarządzać tą zmianą? O czym trzeba pamiętać, aby zdążyć z produkcją nowych wzorów na czas?
więcejW tym wydaniu sprawdziliśmy: czym wyróżnia się Piekarz Roku 2014 Roman Ciążyński? Czy Polacy faktycznie jedzą mniej chleba? Co się dzieje na polskim rynku słodyczy? Czy warto zainteresować się dawnymi odmianami pszenic? Jak przebiegały Święta Chleba w Polsce? Zachęcamy też do jedzenia jabłek i do odwiedzenia Polagry-Tech!
więcej„Weryfikacja negatywna” – tak określam szukanie błędów na autentycznych etykietach. To bodaj najlepszy sposób, żeby sprawdzić swoją wiedzę z aktualnych przepisów w zakresie znakowania i uczulić na błędy.
więcej5 października o godz. 11.00 korowód wieńców dożynkowych oraz zdobnych bochenków chleba ruszy sprzed gmachu Centralnej Biblioteki Rolniczej w Warszawie i dotrze na Rynek Nowego Miasta. Od 12 lat ten barwny pochód otwiera Warszawskie Święto Chleba, które w tym roku będzie gościć również XXI Krajowe Dni Ziemniaka.
więcejPolska firma przekształcająca darmowe WiFi w narzędzie marketingowe założyła spółkę i podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną w USA. Tym samym wprowadzenie usługi na rynek amerykański stało się faktem.
więcej16 października, czyli w Międzynarodowy Dzień Chleba, rozpocznie się szósta już edycja kampanii „Tydzień chleba”. Akcja organizowana przez Fundację Dobre Życie obejmie swoim zasięgiem dziesiątki szkół w całym kraju. Pierwsza odsłona projektu odbyła się w 2009 r.
więcej