Robota dla Ribota 0
Creme patissiere, przy którym nie trzeba stać i mimo to się nie przypali? Magia? Nie, tak właśnie działa nowoczesna technika w służbie cukiernictwu – Ribot. Co jeszcze potrafi ten kuchenny pomocnik?
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Creme patissiere, przy którym nie trzeba stać i mimo to się nie przypali? Magia? Nie, tak właśnie działa nowoczesna technika w służbie cukiernictwu – Ribot. Co jeszcze potrafi ten kuchenny pomocnik?
więcejNa rynku pojawiła się książka „Chocolat 100 % Droit” („Czekolada 100% Prawa”) poświęcona aspektom prawnym uprawy kakaowca i produkcji czekolady. Wydało ją wydawnictwo Editions Enrick B. Wstępem opatrzyła Katherine Khodorowsky, przewodnicząca Francuskiej Akademii Czekolady i Wyrobów Cukierniczych.
więcejEuroSkills 2023, konkurs, który odbędzie się we wrześniu w Gdańsku, to największe międzynarodowe mistrzostwa w Europie. Weźmie w nich udział 600 zawodników z 32 krajów, w tym reprezentanci Polski.
więcejCzy wiesz, że czerwiec jest na całym świecie miesiącem mrożonej herbaty? Orzeźwiający napar już od ponad stu lat skutecznie gasi pragnienie. Może być serwowany na wiele sposobów – wszystko zależy od pomysłowości i fantazji twórcy.
więcejZabawa smakami, teksturami, składnikami - uczestnicy kolejnej edycji prestiżowego konkursu już mogą zgłaszać swój udział do kreatywnego wyzwania!
więcejKlient przychodzi do twojego lokalu nie tylko po coś słodkiego. Chce też odpocząć, popracować, zabić nudę. Dlatego tak ważne jest zrozumienie głównych potrzeb gości, by móc zaoferować im coś więcej.
więcejOpinie ekspertów Food and Design są podzielone. Personalizacja produktów, aktywizowanie odbiorców czy proekologiczne postawy – to jedne z kilku trendów wykorzystywanych przez marki z sektora food. Czy dzięki nim w świecie w kryzysie firmy odnotowują wzrosty sprzedaży? Jakie podejście sprzedawcy ma potencjał biznesowy?
więcej