25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Do dnia 15.06.2012 r. można składać aplikacje do udziału w międzynarodowym kongresie poświęconym przedsiębiorczości w kształceniu ustawicznym. Kongres organizowany jest przez Komisję Europejską - Dyrekcje Generalne ds. Przedsiębiorstw i Przemysłu oraz Edukacji i Kultury (przy wsparciu ze strony ICF).
Radio Piekary wie, jak bawić swoich słuchaczy i przy okazji zrobić dobrą reklamę lokalnym rzemieślnikom. Pod koniec kwietnia br. lokalna stacja radiowa ruszyła z ciekawym pomysłem konkursów, w które zaangażował się Tadeusz Bączkowicz, znany śląski rzemieślnik z Radzionkowa, właściciel Cukierni-Piekarni.
2012 r. zapowiada się równie łaskawy dla producentów słodyczy jak 2011 r. W ubiegłym sezonie Polacy wydali na łakocie około 3% więcej niż rok wcześniej. Teraz może być jeszcze więcej. Popyt jednak wymaga zastrzyku nowości.
Euro 2012 to prawdziwe święto dla wielu Polaków. Wśród nich są piekarze i cukiernicy. Sprawdziliśmy, czy są prawdziwymi fanami piłki nożnej, podpytaliśmy, jak zamierzają kibicować naszym (na żywo, przed TV, w Strefie Kibica) i czy Euro 2012 postrzegają w kategoriach biznesu.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia – tę genialną prawdę zna każdy, kto lubi dobre jedzenie, kto zasmakował w bogactwie lub choć raz zorganizował degustację swoich produktów. Degustację, która pozwala przekonać konsumentów do nowego, zaostrzyć apetyty i… poprawić wyniki sprzedaży.