...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Cukiernictwo

  • Zbierajmy słoiki!

    Zbierajmy słoiki! 0

    Sami podejmujemy decyzję, czy sprzeciwiamy się plastikowej fali, czy przymykamy na nią oko. Produkty, którymi się otaczamy, pokazują, kim jesteśmy, jakie wyznajemy wartości, jaki przyświeca nam cel. Zaproś swoich klientów do świata prawdziwego pieczywa i słodkości, pozbawionego plastiku! Weź udział w kampanii ZBIERAMY SŁOIKI!

    więcej
  • Słodycze za 11,3 mld złotych rocznie

    Słodycze za 11,3 mld złotych rocznie 0

    Polacy mają słabość do słodyczy i słonych przekąsek. Jak pokazują badania agencji Nielsen, na te pierwsze wydają 11,3 mld złotych rocznie, a na te drugie 3,7 mld złotych. Ich wybór w sklepach nieustannie się zwiększa.

    więcej
  • Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu

    Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu 0

    Branżę piekarniczo-cukierniczą od zawsze charakteryzuje przywiązanie do tradycji. Nic więc dziwnego, że wkroczenie w XXI wiek dla wielu jej przedstawicieli nie było zadaniem łatwym. Problemem okazały się nie tylko nowinki technologiczne, jak usprawniające kontakt z klientem profile społecznościowe czy e-sprzedaż...

    więcej
  • Wyższa kultura zmiany. Zaloguj się na inne myślenie w biznesie

    Wyższa kultura zmiany. Zaloguj się na inne myślenie w biznesie 0

    Rewolucyjne zmiany w biznesie zachodzą szybciej, niż myślisz. Zmienił się rynek, klient, pracownik – zmienić musi się też przedsiębiorca. Sprawdzone koncepty wyczerpują się równie szybko, jak powstają. Dobre rozwiązania? W momencie skopiowania tracą skuteczność. Jedyny sposób to ciągły proces. Ale jak? Zmień myślenie o biznesie.

    więcej
  • Jeszcze lepiej funkcjonująca firma - przegląd maszyn i urządzeń

    Jeszcze lepiej funkcjonująca firma - przegląd maszyn i urządzeń 0

    Prężnie działająca firma to zgrany zespół, plan marketingowy i świetny produkt. By ten powstał potrzeba również nowoczesnych maszyn, które usprawnią produkcję i odciążą pracowników. Specjalnie dla Was zebraliśmy rzetelny przegląd asortymentu do cukierni i piekarni najlepszych producentów.

    więcej
  • Oświetlenie wspomagające sprzedaż w piekarni i cukierni

    Oświetlenie wspomagające sprzedaż w piekarni i cukierni 0

    Odpowiednia prezentacja towaru jest kluczowym elementem zachęcającym klienta do zakupu. Profesjonalne oświetlenie nie tylko pomaga w sprzedaży, pozwala również na oszczędność energii. Odpowiednia barwa światła i poprawne ustawienie oświetlenia z pewnością przyczynią się do podniesienia atrakcyjności towaru.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe