...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Lody

  • Strategia  cenowa w piekarni i cukierni

    Strategia cenowa w piekarni i cukierni 0

    Wiele piekarni i cukierni w Polsce nieświadomie pracuje na swoją klęskę zakładając, że klient gotowy jest płacić za chleb, bułki, ciasta i torty bez górnej granicy cenowej. Co robić dalej? - to jest dylemat dla piekarza i cukiernika.

    więcej
  • Owocowe lato

    Owocowe lato 0

    Sezonowość to dobry klucz do tworzenia oferty zarówno cukierni, jak i piekarni czy lodziarni. Poznaj owocowy kalendarz, a także walory zdrowotne tych letnich darów natury.

    więcej
  • Podstawy bilansowania receptur

    Podstawy bilansowania receptur 0

    Warto podkreślić, że bilansowanie receptur to lodziarski elementarz, który od wielu lat jest tematem większości szkoleń lodziarskich, więc nie powinno być wątpliwości co do ich ważności. Okazuje się jednak, że nie wszyscy wiedzą, o co chodzi.

    więcej
  • Już w 7 czerwca Kongres Firm Rodzinnych

    Już w 7 czerwca Kongres Firm Rodzinnych 0

    We Wrocławiu odbędzie się 5. już edycja Kongresu Firm Rodzinnych, jednego z największych w kraju wydarzeń adresowanych do przedsiębiorców rodzinnych. Odnowa od nowa – to hasło przewodnie tegorocznego spotkania. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ruszyły zapisy uczestników.

    więcej
  • Lody z łubinem wchodzą na amerykański rynek

    Lody z łubinem wchodzą na amerykański rynek 0

    Bezmleczne, wegańskie, bezpieczne dla alergików, ze sporą ilością białka i błonnika. Takie są lody na bazie fasoli łubinu produkowane przez Wicked Kitchen, które niedawno zadebiutowały na amerykańskim rynku.

    więcej
  • Lody dla opornych. Jaja w lodach

    Lody dla opornych. Jaja w lodach 0

    Jaja, a dokładniej żółtka trafiły do lodów podczas eksperymentów z mrożonymi deserami, prowadzonych przez ludzi mających praktykę cukierniczą. Miały one miejsce w kuchniach dworów arystokracji włoskiej już około XVI wieku. Stworzone wtedy receptury na bazie mleka, śmietanki, żółtek i cukru długo ewoluowały.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe